Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo

If I cannot move heaven, i will raise hell


Sebastian J. C. Morgenstern
TO LOVE IS TO DESTROY, AND THAT TO BE LOVED IS TO BE THE ONE DESTROYED

Anonymous
Vendég
ranggal rendelkezem
Vendég
all the stories are true


Sebastian J. C. Morgenstern Empty

fõkarakterem neveSebastian
Sebastian Jonathan Christopher Morgenstern
karakterhez illõ idézet
Will Tudor (Ex Sötét) Árnyvadász21Kívülálló (Újonc)
the devil is in the details

❖ Becenév:
Sebastian - nem becéztek korábban se. Ne te legyél az első
❖ Születési hely, idõ:
Idris 1997. április 4
❖ Családi állapot:
Egyedülálló
❖ Szexuális beállítottság:
Biszex.
❖ Foglalkozás:
Jelenleg semmivel, a bukásom óta még a szeráf pengéimet se használhattam, el vagyok zárva mindentől
❖ Ismertetõ jel:
X rúnák a nyakamon
❖ Átváltozás:
Nem a hagyományos módon változtam, démon vért kaptam, így félig démon vagyok, voltam. Félig vadász.
❖ Rang:
Tulajdonképpen árnyvadász szinten lennék, de mondjuk úgy hogy kezdő vagyok a csapatukba, tehát újonc. Bár nem kell félteni, meg tudom védeni magam, hála Valentine vaskezű kiképzésének, velem szerintem még durvábban bánt mint a kicsi angyalvérű fiacskájával...
❖ Család:
Valentine: A pokol legmélyebb bugyraiban, remélem örökké.
Elowen Herondale: Bár mindenki más előtt igyekszem ezt titokban tartani, azt is, hogy milyen kapcsolat fűz hozzá. Azt is, hogy ha közelebb megyek hozzá, belehalnék. Szeretném őt látni, szeretnék beszélgetni vele, de amióta átvette a helyemet, hallani sem akar rólam. Nem keres. Ő most a sötét oldal vezetője. Túl későn jöttem rá, hogy többet jelent nekem, mint amit, ott... a földön fekve, haldokolva, amikor feláldozta értem a közös gyerekünket. Sajnálom, hogy ekkora feladat hárult rá. Ő túl tiszta ahhoz, hogy ezt a terhet cipelje, hogy közellenség legyen, nekem egyébként is jobban állt mint neki. Az, hogy a gyerekemet feláldozta értünk, sokat jelent a számomra, de...megérte vajon ez az áldozat , tényleg? Ely...