Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo

If I cannot move heaven, i will raise hell

Theresa Herondale-Carstairs
TO LOVE IS TO DESTROY, AND THAT TO BE LOVED IS TO BE THE ONE DESTROYED

Anonymous
Vendég
ranggal rendelkezem
Vendég
all the stories are true

Theresa Herondale-Carstairs Empty

Theresa Herondale-Carstairs
“If no one in the entire world cared about you, did you really exist at all?”
Astrid Berges-Frisbeyboszorkánymester155 évboszorkánymester
és tanár
the devil is in the details

❖ Becenév:
Tess egykori férjemnek, Tessie a bátyámnak és mindenki másnak Tessa
❖ Születési hely, idõ:
New York, 1862.
❖ Családi állapot:
Özvegy. (férjezett lesz)
❖ Szexuális beállítottság:
Heteroszexuális.
❖ Foglalkozás:
Elsősorban a családomnak és azok barátainak segítek, amiben csak tudok. Mindemellett, tanár vagyok az Árnyvadász Akadémián. Mondén foglalkozásom nincsen.
❖ Ismertetõ jel:
Három, állandóan viselt ékszer: egy gyöngykarkötő, egy jáde medál és a mechanikus angyal nyakék.
❖ Átváltozás:
Azt hiszem, ez egy kicsit kényes kérdés. Inkább ne taglaljuk.
❖ Rang:
Nos, nem vagyok valami profi mágia használó, de folyamatosan tanulok. A hosszú emberöltők alatt hétköznapi boszorkánymesterré avanzsálódtam. Leszámítva persze, azt a tényt, hogy árnyvadász és démon gyermeke vagyok, de az nem is ide tartozik. Szóval, semmi extra befolyásom nincs, amit egy titulustól kellene magaménak tudnom.
❖ Család:
Hű, azt hiszem, ez éppen az a hely, ami nem lehet elég nagy ahhoz, hogy beszéljek róla. Pedig, a családom a mindenem, mégsem fogok most egyesével felsorolni több, mint hetven élő rokont és még jó-néhány elhunytat. Félek, kihagynék valakit. Kiemelni egyet-kettőt nem lenne fair.
look deeply into my eyes

5 pozitív tulajdonság
Nagy mértékben vagyok gondoskodó, megértő, kedves. Ha elhatározok valamit, akkor aszerint teszek. Egyszerre jó és rossz is, hogy kíváncsi természettel rendelkezem.
5 negatív tulajdonság