Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo

If I cannot move heaven, i will raise hell

Theresa Herondale-Carstairs
TO LOVE IS TO DESTROY, AND THAT TO BE LOVED IS TO BE THE ONE DESTROYED

Anonymous
Vendég
ranggal rendelkezem
Vendég
all the stories are true

Theresa Herondale-Carstairs Empty

Theresa Herondale-Carstairs
“If no one in the entire world cared about you, did you really exist at all?”
Astrid Berges-Frisbeyboszorkánymester155 évboszorkánymester
és tanár
the devil is in the details

❖ Becenév:
Tess egykori férjemnek, Tessie a bátyámnak és mindenki másnak Tessa
❖ Születési hely, idõ:
New York, 1862.
❖ Családi állapot:
Özvegy. (férjezett lesz)
❖ Szexuális beállítottság:
Heteroszexuális.
❖ Foglalkozás:
Elsősorban a családomnak és azok barátainak segítek, amiben csak tudok. Mindemellett, tanár vagyok az Árnyvadász Akadémián. Mondén foglalkozásom nincsen.
❖ Ismertetõ jel:
Három, állandóan viselt ékszer: egy gyöngykarkötő, egy jáde medál és a mechanikus angyal nyakék.
❖ Átváltozás:
Azt hiszem, ez egy kicsit kényes kérdés. Inkább ne taglaljuk.
❖ Rang:
Nos, nem vagyok valami profi mágia használó, de folyamatosan tanulok. A hosszú emberöltők alatt hétköznapi boszorkánymesterré avanzsálódtam. Leszámítva persze, azt a tényt, hogy árnyvadász és démon gyermeke vagyok, de az nem is ide tartozik. Szóval, semmi extra befolyásom nincs, amit egy titulustól kellene magaménak tudnom.
❖ Család:
Hű, azt hiszem, ez éppen az a hely, ami nem lehet elég nagy ahhoz, hogy beszéljek róla. Pedig, a családom a mindenem, mégsem fogok most egyesével felsorolni több, mint hetven élő rokont és még jó-néhány elhunytat. Félek, kihagynék valakit. Kiemelni egyet-kettőt nem lenne fair.
look deeply into my eyes

5 pozitív tulajdonság
Nagy mértékben vagyok gondoskodó, megértő, kedves. Ha elhatározok valamit, akkor aszerint teszek. Egyszerre jó és rossz is, hogy kíváncsi természettel rendelkezem.
5 negatív tulajdonság
Mint az imént mondtam, kíváncsi vagyok. Ez alkalomadtán bajba is sodorhat, akárcsak a bátorságom. Negatívumként említhető, hogy kifejezetten makacs tudok lenni. Ezenfelül, önfejű és önfeláldozó hajlamaim vannak, ha a szeretteimről van szó. Valamint, mint amit a legtöbb nő elmondhat magáról, nem-igazán tartom magam olyan különlegesen szépnek, inkább átlagosnak, még ha ezzel sokan nem is értenek egyet.
5 dolog, amit szeretsz
Olvasni minden mennyiségben. Hallgatni, miként játszik a hegedűjén Jem. Nézni a gyermekek pajkos mosolyát. Boldognak látni a szeretteim, a családom. Sétálni, miközben a természet körbeölel.
5 dolog, amit nem szeretsz
Csokoládé! Halál és fájdalom. Nézni, miként öregednek meg körülöttem. Tehetetlenség, melynek önmagunk vagyunk őrei.
Legnagyobb félelmed
Egyedül maradni.
Legnagyobb vágyad
Boldog élet mindannyiunknak.
Legnagyobb gyengeséged
Mindenkinek több van egynél, melyiket emelhetném ki?
Legnagyobb titkod
Ezt... nem oszthatom meg senkivel.
Rejtett tehetséged
Mások alakjának felvétele, legyen élő vagy holt, nem számít.
Fõ fegyvered
A tehetségem annak nevezhető.
Hobbi
Olvasással, zene hallgatásával és szeretteimmel töltöm szabadidőmet.
Kedvenc étel
Apró sütemények.
Kedvenc ital
Tea.
Kutya vagy Macska
Macska.
Allergia
Nincsen.
Bal vagy jobbkezes
Jobb.
Fura/Idegesítõ szokás
Ez megítéléstől függ.
Szervezett vagy rumlis
Egy kicsit ez is, meg az is. 
Dohány, alkohol, drog
Semmi ilyesmi.
you can see the war inside

Mindenkinek vannak álmai. Férfinak és nőnek egyaránt. Egyesek egy egyszerű, sikeres életről ábrándoznak. Egy magas beosztású munkáról, egy luxusautóról, medencés villáról, szerető feleségről és férjről, gyerekekről. Vannak, akik beérnék azzal is, ha nem kellene minden egyes napon az aznapi betevőért küzdenie. Mégis, akad az emberek között olyan, aki tovább merészkedik az egyszerű, szürke hétköznapok világánál és beleképzeli magát abba, milyen is lenne, ha az imádott könyveinek – melyekben hősök, gonosztevők, királykisasszonyok és más jellegzetes elemek vannak, beleértve a nagy szerelmet is – ő maga lehetne a főszereplője. Szeretnének valami többet annál, mint amit a mondének által ismert társadalom nyújthat nekik. Mondhatni, kalandot és valóra vált meséket. Jómagam, az utóbbiakhoz tartozom. Egészen fiatal lányként mindig arról álmodtam, hogy könyveim szereplőjének egyike lehetek. A legtöbb emberrel ellentétben nekem ez a kívánságom meg is adatott:
Nehezen indult. Fájdalmasan, rettegéssel telve. Féltem, hogy sosem fogok kiszabadulni a Nővérek fogságából, de, mint minden történetben, úgy az életemben is feltűnt a herceg és annak segítői. Megismerkedtem egy teljesen új világgal, melyről kiderült, jobban a részese vagyok, mint azt valaha is képzelhettem. Rengeteg kaland és új barátság vett körbe, ami egy házassággal és családos élettel ért véget.
Miután szívfájdalommal telve felébredtem a könyvek világából, utazni kezdtem. Bejártam Európa apraját és nagyját. S miközben folyamatosan tartottam a kapcsolatot a családommal, nem feledkeztem meg boszorkánymester barátomról sem, akit Magnus Bane-nek hívnak. Sokat tanultam tőle arról, hogy mi vagyok és mire lehetek képes. Végül, néhány évvel ezelőtt elutaztam New York-ba, hogy segítsek Jace-nek és a többieknek. Most pedig, immáron egy éve, egyenesen az Árnyvadász Akadémián nyújtom át tudásomat az ifjaknak. Mindig is nagy figyelmet szenteltem a szeretteimnek és úgy érzem, mivel nem foghatom örökké a kezüket, ez is egy remek módja a közelükben létnek, ugyanakkor, hasznosnak érzem magam. De ma… ma itt vagyok.

Küldtem egy kedves mosolyt Emma Carstairs felé, aki egész idő alatt keresett valamit a szobája fiókjaiban és szekrényeiben. Tekintetemmel követtem a mozdulatait, majd alig pár másodperces csend után leült mellém az ágyra. Kezei között egy gyűrödt, összetekert lapot tartott. Óvatosan kigöngyölítette és az így hatalmassá vált, mindenféle vonalakkal tarkított faterméket szétterítette a takarón.
- Én csináltam. Kimásoltam egy részét, majd a többit összegyűjtöttem. Most itt vagyunk. – bökött mutatóujjával a saját nevére. Az összevisszának tűnő vonalak, valójában egy hatalmas, mégis csak egy részletét képező családfát ábrázolt. Emma végigvezette ujját a saját vérvonalán egészen a nagyszüleiig, ahol Cordelia-val összekapcsolódott az ő családja a Herondale-kével. Egészen pontosan James fiam vette el Cordelia Carstairs-t. A fiatal árnyvadász végül eljutott az én nevemig.
- Teljesen más volt mindezt a te szádból hallani. A történetet. De… te most, tulajdonképpen kim vagy? Minek szólítsalak?
Szavaitól kiszélesedett a mosolyom és csak ennyit feleltem:
Szólíts Tessa-nak.
dust and shadows

Anonymous
Vendég
ranggal rendelkezem
Vendég
all the stories are true

Theresa Herondale-Carstairs Empty

gratulálunk, elfogadva!
dust and shadows  

❖ Miss Tessa Gray  ❖

Drága Tessa!
Nagy örömmel tölt el, hogy én köszönthetem szerény oldalunkon egy csodálatos történet csodálatos főhősnőjét, a legelső karaktert a Pokoli szerkezetekből! Olyan, mintha Tessa egyenesen a lapok közül lépett volna ki, nagyon szépen eltaláltad a stílusát, bár be kell vallanom neked egy szörnyűséges titkot: a könyvekben borzasztóan nem szerettem! Annyira azért nem volt ellenszenves, mint A végzet ereklyéinek főhősnője, de sokszor összevesztem vele, a legutolsó könyvnél pedig igen csúnyán váltunk el egymástól. Talán az a túlzott báj és kedvesség nem fogott meg annyira, ami Tessát jellemzi. Pedig kifejezetten talpraesett, független, erős nővé érett az évtizedek folyamán, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy a véleményem változni fog a játéktéren, és a te kezed alatt közelebb kerül hozzám ez a gyönyörű teremtés annyira, hogy kiengeszteljen az olvasás közben átélt traumákért. Smile
Igazán nosztalgikus volt olvasni a lapodat, visszaköszönt sok apró, már-már elfeledettnek hitt részlet a könyvekből. Az előtörténetedet szívesen olvastam volna még, főleg, hogy Emmát is belevetted - de jó lenne életre kelteni azt a szálat is! Olyan izgalmas a Carstairs családfa, milyen érdekes például, hogy Emmának Tessa és Jem is rokona! Hát még a Herondale ág tanulmányozása mennyire érdekes lenne, ahhoz azonban nem lenne elég sem egy darab papír, sem egy elfogadónyi felület, hogy Tessáék leszármazottjait végigkövessük és kibontogassuk. Smile
Már első olvasásra is látszik, hogy jól írsz, gördülékenyen, úgyhogy picit rövidnek éreztem az előtörténetet, de majd élvezkedem a reagjaidon. Wink Alig várom, hogy egyszer összefussunk a játéktéren, így hát nem is tartalak fel tovább: üdvözöllek az oldalon! Repülj foglalózni, aztán hódítsd meg különleges bájoddal a játékteret! Vigyázz; valaki végig figyelni fog... Theresa Herondale-Carstairs 4068121422

1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Jace Herondale
» jem carstairs
» Jace Herondale
» Emma Carstairs
» Emma Carstairs